Pasta

Pasta

vrijdag 10 juni 2011

Welkom allemaal!

Hallo iedereen,

welkom bij mijn blog. Vanaf vandaag zal ik proberen hem op te bouwen en te maken tot wat ik wil. Nu moet ik zeggen dat ik met het maken van blogs zelf totaal geen ervaring heb. Ik ben slechts jaren een volger! Ik heb onder andere Beautygloss zien groeien van een klein blogje tot een professionele website met duizenden bezoeksters per dag.

Wat ik met mijn eigen blog wil bereiken is wel duidelijk voor me. Het moet over eten gaan in de breedste zin van het woord. Dit kun je natuurlijk weerspiegeld zien in mijn blogtitel! Niet alleen recepten, maar bijvoorbeeld tips over goede producten uit de supermarkt, reviews van restaurants, allerlei informatie en natuurlijk alles met mijn eigen mening erbij, zoals het hoort in een echt blog! Als extraatje wil ik nog even toevoegen dat ik een jonge meid van 19 ben.. een stuk jonger dus dan de gemiddelde foodfreak! Ik hoop daarom een frisse kijk op voedsel en alles wat er bij komt kijken te bieden. Verder ben ik geen expert, slechts een liefhebster dus inspiratie en tips zijn altijd welkom.

Nu dus hopen dat ik de technische foefjes van het bloggen zelf ook onder de knie krijg! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten