Pasta

Pasta

vrijdag 10 juni 2011

Veggieness

Oke, confession nummer één: ik ben een vegetariër. Al 3,5 jaar! Op mijn 16e verjaardag stipt ben ik gestopt met vlees en vis eten en ik heb geen dagje spijt gehad. Ik at het nooit al echt veel, ik vond het niet zo lekker. Stoppen deed ik echter vooral omdat ik het niet nodig vind om het te eten.  En dat voor een food-lover als ik! Het lijden van de dieren is mijn, misschien ietsjes meer variatie in eten en ietsjes meer smaak, niet waard.
Even tussendoor aan alle NIET-vegetariërs: niet meteen wegklikken! Ik ga op deze blog absoluut niet het vegetarisme promoten. Het is immers mijn eigen, persoonlijke keuze. Alle recepten die ik ga plaatsen zullen daarom een vlees/vis-tip krijgen, of als de recepten niet vegetarisch zijn, een vega-tip krijgen. Genieten van lekker eten doe je immers samen, geen gedoe met 4 verschillende gerechten voor 4 personen (en dus ongeveer 16 pannen op het fornuis en in de afwas..)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten